انه نمادی برای کانادا

.....................



انه نمادی برای کانادا

. این متن از زبون یه کانادایی نوشته شده، پس وقتی میگه "مردم ما" منظورش مردم کانادا هست، نه مثلا مردم ایران لازم به ذکره که نویسنده آن شرلی کانادایی بوده.

    بیش از صد سال از زمانی که ال. ام. مونتگومری اولین رمان از سری آن شرلی را نوشت، می گذرد اما این یتیم موقرمز پرنس ادواردی هنوز در جایگاه خود باقی مانده است. در بسیاری از ابعاد، این قضیه که آنه شرلی چطور تبدیل به نماد ادبی و سینمایی کانادا شد، به شخصیت درونی خود آنه بر می گردد. دختر کوچکی که به یتیم خانه سپرده شده بود و در زندگی چیزی جز بردگی، و در آینده چیزی جز یاس و نا امیدی به همراه نداشت. آنه می توانست به راحتی تسلیم سرنوشتش بشود اما این راه و روش آنه، و دقیق تر بگوییم راه و روش کانادایی ها نیست.

    با وجود زندگی محقر آنه، خیال پردازی های روشنی بخش او این توانایی را به او داد تا زیبایی را در میان اغلب ظلم ها و زشتی های دنیای اطرافش پیدا کند. آنه هرگز تسلیم نیروهایی نشد که سعی داشتند او را از پا در بیاورند و ایمانش را به اینکه زندگی بهتری در انتظار اوست، از دست نداد. حتی زمانی که در عمق نا امیدی بود، ثابت قدم ماند و خودش را باور داشت تا زمانی که به اهدافش رسید. همین خصوصیات بود که به اجداد ما [کانادایی ها] کمک کرد تا سرسختانه سرزمین کانادا را زنده نگه دارند تا کانادا چیزی باشد که امروز هست. 

    کاملا ساده ست؛ آنه هرگز تسلیم نشد و نخواست خودش را به شرایط عادت بدهد. برعکس، او شخصیت منحصر به فرد خود را حفظ کرد و دیگران را به سوی خود فرا خواند تا دنیا را از چشم او تماشا کنند. زمانی که آنها این کار را انجام دادند، برای همیشه تغییر کردند. تخیل، شخصیت، و سرسختی آنه از او نمونه یک شخصیت مثبت را برای نسل های مردم ساخته است و شاید او را تبدیل به بهترین سفیر کانادایی کرده است که تا به حال داشته ایم. در نظرسنجی اخیر شبکه CBC آنه شرلی به عنوان نمادی ترین کاراکتر کانادا انتخاب شده است [یه چیزی مثل رستم برای ایران]. حتی بیشتر از کاراکترهای آشنایی مثل وینی پو، ولورین، و سوپرمن. 

     آن شرلی یکی از آن کاراکترهای تقریبا عرفانی است که باعث می شود آن را در درونمان باور کنیم و ما را وادار می کند که رویاهایمان را بدون در نظر گرفتن موانع پیش رو، دنبال کنیم. آنه شرلی تجسم یک روح کانادایی است و به ما نشان می دهد که با داشتن ایمان کافی، سرسختی، و وسعت خیال، هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. و اگر این یک نماد افتخار آمیز برای کانادا نیست، نمی دانم آن را چه چیز دیگری می توان نامید.

 لینک خبر: anne.sullivanmovies.com/articles/anne-shirley-canadian-icon



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: انه شرلی ، ،

نوشته شده توسط hadiss در سه شنبه 8 مهر 1393

و ساعت 18:57



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by dar-aghosh-bad ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




مطلب
متن اهنگ
کد اهنگ
کتاب
تایپی
بیوگرافی
بازیگران
نویسندگان
خوانندگان
عکس
عکس با نوشته عاشقانه و غیره....
عکس عاشقانه بدون نوشته
عکس خوانندگان
عکس بازیگران
شهاب حسینی
ترول
دانلود اهنگ
انه شرلی




hadiss
pari




همدل
دلتنگ
خوبی ها
وبلاگ مجید اصغرزاده
عشقانه های شرجی
همه جوره (کره ای)
مجله خبری تماشا.خبر.اخبار.سرگرمی.
شعر عاشقانه
طناز چت
چت روم طناز
ما پنج نفر
تنها
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گمشده و آدرس  dar-aghosh-bad.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












عکس , کارت پستال , عکس عاشقانه , عکس با نوشته , عاشقانه،کارت پستال،کارت پستال احساسی،کارت پستال تنهایی،کارت پستال عاشقانه،کارت پستال عاشقانه غمگین , متن , متن اهنگ , apk, آیفون, آیپد, اندروید, تبلت, جاوا, دانلود رمان pdf, دانلود رمان اعدام یا انتقام, دانلود رمان اعدام یا انتقام apk, دانلود رمان اعدام یا انتقام epub, دانلود رمان اعدام یا انتقام jar, دانلود رمان اع , pk, آیفون, آیپد, اندروید, تبلت, جاوا, دانلود رمان pdf, دانلود رمان شکوفه اشک, دانلود رمان شکوفه اشک apk, دانلود رمان شکوفه اشک epub, دانلود رمان شکوفه اشک jar, دانلود رمان شکوفه اشک java, دانلود رمان , عکس عاشقنه با نوشته , زندگی , جوک طنز زندگی , رسم زمونه , انیشتن , پدر و مادر ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin